Bio Jojoba-yam arckrém

13.880 Ft

csak a webáruházban

Káros anyagoktól mentes, biztonságos bio arckrém!

Kiszerelés: 50 ml Egységár: 278 Ft/ml

Termék leírása

Növényekből származó összetevői:

jojoba magjából kinyert olaj**, jamszgyökér gyökeréből kinyert kivonat**, len magjából kinyert kivonat**, görögszéna-kivonat*, szezám magjából kinyert olaj**, kakaó magjából kinyert vaj**, avokádó magjából kinyert olaj*, kajszibarack magjából kinyert olaj*, ligetszépe-kivonat*, orvosisomkóró-kivonat*, bíborkasvirág-kivonat*, perilla leveléből kinyert kivonat*, majoránnakivonat**, hibiszkusz virágából kinyert kivonat*, goji gyümölcséből kinyert kivonat*, rozmaring hajtáscsúcsából kinyert olaj (limonene), damaszkuszi rózsa olaja (citronellol, geraniol, farnesol, linalool, methyl eugenol)*, mandarinolaj (limonene)**

*= ellenőrzött bio(ökológiai)termelésből származó összetevők
**= ellenőrzött biodinamikus termelésből származik

Egyéb összetevői:

E-vitamin, lecitin, B5-vitamin (pantoténsav), B3-vitamin

Az összetevők több mint 95%-a tanúsított biotermelésből származik!!!

A Yam gyökere a bőr hidratáltságát javító értékes poliszacharidokat, valamint az érett bőrt kiválóan tápláló, különleges zsírszerű anyagokat tartalmaz.
Gyorsan felszívódó, értékes olajaival különlegesen hatékony, bőrtápláló, hidratáló krém.
A kollagén és elasztin bioszintézist segítő, valamint a szervezetben termelődő hialuronsav töltő hatását támogató gyógynövények kivonatával készül.

Alkalmazás:

60 éves kor fölött különösen ajánlott.
Vékony rétegben vigye fel a megtisztított, nedves arc, nyak és dekoltázs bőrfelületére.

Több mint 95% BIO ÖSSZETEVŐ
biokontroll