Skip to main content

Szállítási és fizetési feltételek

A webáruház elérhetőségei:

Telefon: +36 20 5553181
e-mail: [email protected]

Csomagküldési rendszerünkről

Megrendelését a GLS futárszolgálattal 1-3 munkanapon belül ki tudjuk szállíttatni a kért címre!

A GLS csomagpontra és a Pick Pack Pont-ra történő szállítást akár 3-4 napot is igénybe vehet.

Kérjük a megrendelő adatainál egy olyan szállítási címet adjon meg, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 1-2 munkanap) NAPKÖZBEN, 8.00-17.00 között a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban fogadni tudja a küldeményt!

Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézség kezelése érdekében.

Az Ön által megrendelt termékeket a beérkező megrendelések mennyiségétől függően 1–3 munkanapon belül tudjuk kiszállítani az Ön által megadott címre.
Csomagautomatába történő rendelés esetén, kérjük beltéri automatát válasszon.
A kültéri automatába történő rendelés esetén, a túl alacsony vagy túl magas hőmérséklet okozta termékkárosodásért felelősséget vállalni nem tudunk.
  • Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
  • A GLS futárszolgálat e-mailben értesíti Önt, hogy a csomagja összekészítésre került.
  • A GLS futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést küld, mely tartalmazza a futár és az ügyfélszolgálat telefonszámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), valamint SMS-ben is értesíti a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallum megadásával.
  • A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést kap a GLS-től, és a levélben található linken keresztül Ön kérheti a kiszállítást egy új időpontban.
  • FONTOS! A Futárszolgálat kétszer kísérli meg a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.
  • A Pick Pack Pont szállító (Sprinter futárszolgálat) e-mail és SMS értesítést küld amikor a csomagja megérkezik az Ön által választott Pick Pack Pont csomagpontra, továbbá a csomag átvételi lehetőség lejárta előtt 24 órával emlékeztető e-mailt is küld.
A szállítási díjak az alábbiak (az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t):

Utánvét díja

300 Ft

GLS házhozszállítás

1.890 Ft

GLS csomagpont

1.290 Ft

GLS Automata

1.290 Ft

Pick Pack Pont

999 Ft

40.000 Ft felett

ingyenes

A fenti díjak a Vitamin Zászlóshajó Kft. által a megrendelt termékekről kiállított, és a csomagban mellékelt számlán továbbszámlázott szolgáltatásként (közvetített szolgáltatásként) szerepelnek!

Fizetés

  • A vételár kiegyenlítése a futárszolgálatnak történik, készpénzben vagy bankkártyával, az áru átvételekor.
  • GLS csomagpontra történő megrendelés esetén készpénzben vagy a fogadó ponttól függően akár bankkártyával is fizethet.
  • GLS automatába történő megrendelés esetén csak bankkártyával fizethet.
  • Pick Pack Pontra történő megrendelés esetén készpénzben vagy a fogadó ponttól függően akár bankkártyával is fizethet.
  • A vételár kiegyenlítése bankkártyával is történhet a webáruházban.

Bankkártyás fizetés esetén Önt a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás” fizetési módot válasszák ki, majd a Raiffeisen Bank myPOS fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját adják meg. VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro típusú bankkártyával tud fizetni, amennyiben a kártyakibocsátó bankja kártyájához engedélyezte az online fizetési lehetőséget.

A Magyar weboldalon (drlenkei.hu) külföldi szállítási címmel leadott rendelést nem tudjuk teljesíteni. Kérjük külföldi országba történő rendelését a drlenkei.com oldalon adja le. Amennyiben bármilyen okból szükséges egy bankkártyás tranzakció teljes vagy részösszegének Vevő felé történő visszatérítése, azt a Raiffeisen Bank myPOS Rendszerén keresztül tesszük meg.